dijous, 2 de març del 2017

LA HABANA - CUBA




He escollit aquest destí perquè fa temps que la meva parella i jo volem anar. És un destí que ens sembla bonic, que hi ha molts llocs per visitar, i és una ciutat amb molt encant donat que encara hi ha cotxes antics i es balla molta salsa que també ens agrada molt!

A continuació us deixo uns dels enllaços que he utilitzat per planificar el nostre viatge.

He escollit aquesta pàgina perquè crec que detalla els llocs més destacats de la Habana, com són els monuments i els museus.

He agafat aquesta pàgina de viatges perquè ja he viatjat amb ells i si torno a viatjar a la Habana es de ben segur que agafés el bitllet aquí.

He escollit aquesta pàgina perquè diu coses per fer en la Habana, tant per coses per veure com per coses a fer.

Espero que us agradi i sigui d'utilitat per si voleu anar a la Habana!!

Bon viatge!

1 comentari:

  1. Hola Angélica!
    M'ha cridat l'atenció el post perquè igual que tu l'Havana és una destinació que porta rondant pel meu cap ja fa cosa de més d'un any.
    Desconeixia la pàgina http://www.nautaliaviajes.com i fent-li un cop d'ull veig que té bones ofertes, així que gràcies pel descobriment!
    Ja aquest any és difícil que m'animi, però espero que per a l'any que ve pugui ratllar-ho de la meva llista.

    Salutacions i gràcies per compartir amb nosaltres

    ResponElimina